NONE

Tuesday, July 6, 2010

MAMA JIGS

Hey All Jigs~
Mak Bedah texted me on ym, dia menyampaikan berita hot pada aku, lama jugak lah dia tak bagi story dekat aku, sebab tu malam ni dia rasa lapang dada sebab dapat lepaskan segala yang terbuku di hati. Tahukan, siapa Mak Bedah? Yatie lah, anak Othman tu, sekarang dah jadik rakan artis, dengan Ziana Zain lagi, owh bukan, dengan Ziana Zain punya protoge. 
Yatie sampaikan berita dekat aku, Feeza tak lama lagi nak bersalin, dalam bulan ni atau bulan hadapan, jadinya kita berdoalah agar Feeza selamat melahirkan baby dan semoga dia dan baby dia sihat walafiat.
Tak lupa juga, tahniah kepada Ana yang khabarnya dah ada isi dalam perut. Semoga sihat selalu hingga bersalin nanti. Tak tahu lah pulak aku berapa bulan. Even yatie pun fail nak dapat info berapa bulan Ana mengandung. Aku kena tanya? gila ke apa, kang kene parang dengan laki dia, sia-sia je blog ni terbiar kang, ekekeke..
Yatie ada titipkan ucapan untuk Ana, dia kata
Cannot wait to be auntie Yatie!~
Hmm, anak sedare dah bersusun pun ada hati lagi tak sabar nak jadi mak cik. Whatever la bedah..
Dewa dan Dewi apa cerita ye? Hehhe..
With pleasure.

1 comment:

Y@Ti3 said...

mok yg sgt bedah..
ade je care nk mengenakan aku eh mok..
sabo2~ =)