NONE

Wednesday, March 16, 2011

SNAPSHOT

Hey all Jigs,



Apa khabar semua? Sihat ke tak? Kalau tak sihat pergi lah jumpa doctor. Klinik kan bersepah. Jangan lah malas sangat jadi orang *peringatan untuk diri sendiri~* Ya, awak nak tanya saya pula macam mana kan? Saya tak sihat, demam dan batuk-batuk sikit, lepastu ditimpa malang lagi, sedeyh~ Tak pe lah, itu semua ujian dari Allah. Alhamdulillah..


Ok, saya disini nak update cerita pasal majlis yang berlangsung minggu lepas. Pertama sekali, saya minta maaf kepada semua yang menjemput sebab saya tak dapat hadir untuk memeriahkan majlis awak semua. Saya manusia biasa yang hanya mampu merancang, tetapi Allah lagi terror merancang, saya tak mampu buat apa-apa.


Ececeyh, tadi kata nak update cerita, tapi tak pergi pun majlis orang tu, nak update ape kebendenya, ek? Hehehe, Jadinya disini saya nak ucapkan tahniah kepada semua dan semoga tabah hadapi kehidupan yang mendatang dan disini saya tepek gambar je lah ye, yang saya songlap dari FB diorang. Tahniah sekali lagi untuk Hajar, Marwan & Piyah dan Ika :)

Hajar tak upload lagi gambar kahwin dia, ni yg kawan dia tah, boleh lag kot, dah tu je yang ada kat FB dia, hehehe..

Ika pun sama juga, gambar yang orang tag kat FB, tak jumpa pulak gambar si senoy, hehehe..

Tu dia, apa yang boleh saya cakap? Gewdik~ Hehehe.. Ingat senang saya nak dapat snap ni, awak bukak lah FB Marwan dan FB Piyah, tak ada snap gambar ni. Terima kasih kepada personal informer saya yang jalankan tugas dengan baik. Lalalala~

Ada cerita baru, saya update lagi ok.

With Pleasure~

4 comments:

l.u.q said...

wah tahniah korunk..sila la tuan2 nye badan wat entry pasal majlis korg...baru personal touch~

asik artist wannabe je yg update..hehhehe..tapi tahniah ke gak raihan yg wihtout fail give us juicy updates..hehhe

ishmahbihabie said...

mabruk ols~

yo mok, gamabr last tu memang bole bagi tabik spring kat ko :p sape paparazzi nye?

Mamok™ said...

Afiq, apa kata kita mulakan dengan anda, ceciter.. ceciter.. :)

Biha, paparazi tu rahsia.. tak boleh bagi tahu.. hahaha..

dewa said...

terima kaseh sume..terima kaseh gak kat raihan yg upload gamba feberet aku...hahahaa